Data e postimit: 2022-04-20 04:02:49
Lexime: 1004
Genjeshtra te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Autori: Ersan Ismeti
Shkolla: Petar Zdravkovski Penko
Klasa: 8-3
Qyteti: Shkup
E-mail: ismetiersan1@gmail.com


Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher.
Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin tënd por mos mendo se vetëm shpirtin tëend sepse ti ndermjet atzre dz buyëve të tua e thua atë gënjeshtër pra ti do ti besosh të tjerët me një gjë që nuk është e hasur apo e vërtet.Çdo njeri kur gënjen dridhet i dridhen buyët pse s eshpirti zt nuk e do atë plor mendja jote të shti atë gënjeshtër në trurin tënd,nuk është kot ajo fjala e urtë rrena i ka këmbt e shkurta dhe çdo rrencak(gënjeshtar)i ka këmbët e shkurta,kurse e vërteta është krejt ndyshe,ajo vetëm ta rehaton shpirtin dhe të çliron!
-Ersan Ismeti
(kjo ishte vetem një pjes e eses pjesa tjetër postohet kur bëhen 20 likes)
Ndihem krenar nëse ju ka ndihmuar eseja
ime!Pafshim

Vepra te ngjashme
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Mos i merr gjërat me frikë, Edhe kur ti, gabo të gabosh Është njerëzore një gabim i, Falet çdo, njeriu por kur ti Perseri me te njejtin gjë ti, Vepron mos harro ,se personin Tjetër e, lëndo.2-Shaka bëjnë Një të vërtet gjithmon ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Të Jetosh Do Të Thotë Në Mundsh Të Mësosh Qëndro"
Kqyri nalt ret ,dhe jeto n'jet ka shum sfilitje çdo gjo sfido, por mos u gjunjëzo jeta esht si liber që çdo gjo me kalimin e kohës e kupto, zemren mos e sfilit dhe veten mos e mallko ki besim te vetja dhe kur je në ndonjë veshtirÃ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com